چادر

خرید چادر زنانه مجلسی

معمولا برای خانم های چادری انتخاب چادر مجلسی سخت هست.
چون هم باید جنس پارچه رو درنظر بگیرند و هم زیبایی چادر رو باید بپسندند. در کنار همه ی این موارد اگر فرزند کوچک هم داشته باشند راحتی چادر هم مهم میشه.
ما در این مقاله برای شما چند پیشنهاد ویژه داریم.
 

جنس چادر مجلسی چه باید باشد؟

پارچه چادری مجلسی باید ریزش دار باشد. پارچه های ریزش دار بسیار شکیل تر از پارچه های آهاردار هستند. در ضمن جواهر دوزی، روبان دوزی و… هم روی این پارچه ها بسیار زیباتر به نظر می رسند.

در بین چادرهای موجود در بازار پیشنهاد ما پارچه چادری الماس هست. این نوع پارچه ریزش دار و مشکی ست و به نسبت پارچه های مجلسی نخ کشی و چروکی بسیار کمی دارد. البته همیشه باید درنطر داشته باشید که همه ی پارچه های مجلسی نیاز به مراقبت دارند.

برای اطلاعات بیشتر درمورد پارچه چادری الماس این مقاله را بخوانید:

بهترین پارچه چادر مشکی مجلسی – الماس

کدام مدل چادر برای استفاده ی مجلسی مناسب است؟

درحال حاضر مدل های زیادی برای استفاده ی مجلسی بانوان تزیین و آماده می شوند. اما هنوز از بهترین گزینه ها و پرطرفدارترین مدل ها چادر عباجده هست. چادری که بسیار شکیل، راحت و پوشیده است.

روی چادر عبا انواع مختلف کارهای مجلسی انجام می شود. جواهردوزی، گلدوزی، پتینه دوزی و… انجام می شود، که همه ی این موارد در مجموعه ی ایران موجود می باشد.

مقاله مرتبط  انواع چادر نماز و پارچه چادرنمازی

روی بقیه ی مدل های چادر هم کارهای مجلسی ارائه می شود. مثل چادر عبا مچی دار ، چادر یاسمین یا چادر پرنسس.

این نوع چادرهاهم به دلیل نوع آستینی که دارند به شدت برای کارهای مجلسی مناسب بوده و شکیل و زیبا هستند.

قیمت چادر مجلسی زنانه

نکته ی مهمی که در رابطه با چادرهای مجلسی وجود دارد قیمت بالای این نوع چادرهاست. معمولا به دلیل اینکه بسیاری از این چادرها توسط دست انسان تزیین و آماده می شود قیمت چادرهای مجلسی زنانه کمی بالاست. اما باید این نکته را در نطر داشته باشید که هیچ گرانی بی علت نیست!

در چادرهای مجلسی متریال استفاده شده برای تزیین چادر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چون اگرمتریال استفاده شده کیفیت خوبی نداشته باشد بعد از چند بار استفاده و شست و شو دچار مشکل میشود و معمولا یا قابل ترمیم نیست یا زمان بر و هزینه بر است. نخ مورد استفاده در چادرهای گلدوزی شده و تراکم گلدوزی از اهمیت بالایی برخوردار است. پیشنهاد ما برای خرید چادر مجلسی ، خرید از یک برند معتبر است. در این صورت شما با پشتوانه ی قدیمی یک برند هزینه می کنید.

 

درحال حاضر کلیه چادر مشکی های ایران حجاب را با جنس های کرپ ایرانی، کرپ کره و الماس در فروشگاه ایران حجاب میتوانید خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *