مانتو, مجله ایران دخت

مدل مانتو تابستانی بلند ۱۴۰۲

با گرم شدن هوا، خانم ها به دنبال مدل مانتو تابستانی خنک هستند. در این مقاله قصد داریم برخی از مدلهای مانتو بلند و خنک را به شما نشان دهیم، با ما همراه باشید.

مدل مانتو بلند جلو بسته

مانتوهای بلند با جنس پارچه خنک یکی از گزینه های عالی برای فصل گرما هستند. بدلیل جلو بسته بودن این مانتوها نیازی نیست پوشش زیادی زیر مانتو داشته باشید به خصوص اگر با جنسهایی شبیه کرپ ایرانی یا کرپ کره،‌ لنین و بابوس دوخت شوند که از جنس پارچه های مناسب تابستان هستند.

مانتو راحتی تابستانی

مانتوهای عبایی به دلیل اینکه برش خاصی ندارند و فری سایز هستند، بسیار راحت و در عین حال خنک هستند. البته داخل مانتو عبایی یک بند تنظیم قرار دارد که از داخل روی کمر شما فیکس می شود. این بند تنظیم، زیبایی خاصی به پوشش شما میدهد و باعث میشود لباس روی تن شما بنشیند و شما را چاق نشان ندهد.

مدل مانتو مشکی

مانتو مشکی به دلیل رنگ تیره چندان برای فصل گرما مناسب نیست چون گرمای بیشتری به خود جذب میکند و بهتر است از رنگهای روشن در تابستان استفاده کنید اما توصیه ما به شما این این است:اگر میخواهید مانتو مشکی در تابستان استفاده کنید با یکی از جنس های کرپ ایرانی،‌کرپ کره،‌ الماس و یا کرپ مهاراجه تهیه کنید

مانتو خنک تابستانی بلند

به طور کلی بعضی از جنس های کرپ مثل کرپ ایرانی، کرپ مهاراجه، کرپ کره و یا لنین و بابوس و بعد از اینها جنس الماس یا همان ندا برای مانتو خنک تابستانی مناسب هستند.

پارچه کرپ مهاراجه

پارچه کرپ مهاراجه جنسی سبک است که بور نمی شود ، نخ کشی نمی شود ، پرز نمیگیرد ، چروک نمی شود، بافتی محکم و مقاوم دارد و مانند حریر نرم و لطیف است. به نسبت کرپ ایرانی و کره کمی نازک تر است.
مدل مانتو عبایی ترمه، مانتو عبایی ساده و چین دار و بسیاری از جنس های دیگر فروشگاه ایران حجاب با انواع کرپ ارائه می شود.

پارچه کرپ ایرانی

ویژگی هایی شبیه کرپ مهاراجه دارد با این تفاوت که بافتی کمی ضخیم تر و درشت تر دارد و اصلا سایه نمیندازد بنابراین با یک جوراب بلند براحتی قابل استفده است و گزینه ای عالی برای فصل گرم است و قیمت آن نیز مناسب تر است.

مدل مانتو اربعین

مانتو مناسب سفر

مانتو حنانه، برای اولین بار،  اختصاصی برای سفرهای زیارتی شبیه چادر حنانه طراحی و تولید شد. این مانتو دارای زیب مخفی در قسمت بالای مانتو هست و در کنار این زیپ یک جیب مخفی طراحی شده است تا بتوانید وسایل سبک مثل گوشی و کیف پول را درآن قرار دهید.

مقاله مرتبط  مانتو عبایی و چادر مشکی اقتصادی و باکیفیت

چند سانتی متر مچی آستین های مانتو از جنس ریون کشی است تا براحتی بالا برود.

مانتو حنانه با جنسهای کرپ ایرانی، مهاراجه و کره دوخت می شود.

مانتو عبایی مشکی

مدل مانتو تابستانی مجلسی

مدل مانتو تابستانی جلو بسته

مانتو عبایی جدید

مدل مانتو رنگی بلند

مانتو بلند جلو بسته

مدل مانتو جدید بلند

مانتوعبایی پاپیونی نمای نزدیک
مانتو عبایی مجلسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *